Anbefalte innlegg

Jeg fikk feilmelding på ABS og håndbrekkmodul etter jeg byttet fremre hjullager på min 2012 mod.Audi Q5. Har byttet ABS sensor uten at feilmeldingen forsvant. Når jeg kobler løs kontakten til ABS sensor kommer feilmeldingen når jeg slår på tenningen. Når kontakten er tilkoblet kommer ikke feilmeldingen før etter noen sekunders kjøring. Mistenker feil med kabel. Kabelen går fra ABS sensor og slitasjevarsler bremseklosser inn til en strekkavlaster i gummi. Fra strekkavlaster går de samlet inn til motorrommet. (Inn til ABS modul?). Er det noen der ute som har tips ang.videre feilsøking? Kan det ha sammenheng med drivknuten, den har forøvrig ingen ABS "ring" som enkelte andre biler og eldre Audier har. Dessverre har jeg ikke VAG Com,kun en enkel feilkodeleser. Denne finner forøvrig ingen feilkoder..Det er kanskje noen her på forumet som kan tipse om det finnes noen i Drammensområdet som har kompetanse på feltet og f.eks Vagcom?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.