#1 Skrevet November 25, 2016 Dette er en 1997 modell, 1.6 automat. Får startet motoren, men den står altså låst i park. Har ikke diagnose apparat. Noen som har en idee om hvor jeg bør starte å lete? Er 'tommelfinger' knappen elektrisk eller mekanisk? Antar at et godt startpunkt vil være der? Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2016 Når du trør på bremsen hører du klikket som låser opp girspaken? Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2016 Virker bremselys og -bryteren? Hvis ikke så frir ikke gearspaken ut? Og er det ikke en nødløsning for spaken under lokket rundt spaken, se i instruksjonsboka? (f eks når bilen er helt tom for strøm og skal taues) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2016 Hører ikke noe klikk, når bremse trykkes ned, altså før start. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2016 Bremselys virker, går av og på når bremse aktiveres, så da antar jeg at bryteren virker. Skal sjekke med nødløsningen, om det er en vri. Bør jeg få noen til å lese feil koder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2016 Du kan lese ut om spaken er låst opp i vagcom iallefall, ganske sikker på at klikket burde være hørbart på din bil Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...