#1 Skrevet November 26, 2016 Har ett sett med frambremser brukt på 90'n. Skiver, klosser og bremsekalipere. 1000kr/ bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2016 To stemplede g60? Tilstand på kalippere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2016 Se bilder. Glidepinnene fra holderen gikk fint. Har aldri brukt disse selv. Tilstand er brukt, men ikke oppbrukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2016 Er dette til 10v eller 20v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2016 Det kan jeg ikke svare deg på. Så det stod Lucas 54 på de da jeg tok bildene. De har vært benyttet på min 20v tidligere. Levere de og eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2016 Enstemplede fra 10v dette så vidt jeg klarer å se av bildene, 256mm skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2016 Det kan jeg ikke svare deg på. Så det stod Lucas 54 på de da jeg tok bildene. De har vært benyttet på min 20v tidligere. Levere de og eller? Hehe! Ja tanken var jo å då dem med på lasset om det blir kjøp :-p men skal sjekke litt denne uken hvordan det blir med 16" på mine bremser eller om jeg må sette på org igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...