#1 Skrevet Juni 23, 2005 mulig jeg er helt blåst men... hvordan stiller man den analoge klokken på dashbordet til en 93 mod 4,2? eneste jeg har funnet ut er at den kanskje må stilles fra den originale spilleren (noe som jeg ikke har) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2005 Vist jeg ikke husker helt feil så skal du: Dra ut tripptellerknotten til den går ett klikk/hakk ut. Så skal du vri den andre knotten på venstre side, med tankmåleren, litt til mot høyre og holde den der. Så begynner klokka å snurre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2005 Takk Takk.. hørtes logiskt ut får prøve det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2005 Du trekker ut og vrir den knappen som er til instrumentbelysning, mot høyre stilller du klokka frem, mot venstre tilbake. Husk, trekk ut ikke trykk inn. Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2005 Fikk det til... takker for hjelpa.. var jo enkelt jo!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...