Audi gammel 4,2 V8 95-97 mod spesial verktøy VAG 3341

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet hvor jeg får tak i låse verktøy kamaksel til 4,2 v8 eller kan skaffe?

Original nummeret til vag er 3341. Utgått hos møller

Har sjekket med klann, global produkter og sm produkter i norge uten hel og det eneste jeg finner på nett er rumenske/polske sider har ikke fryktelig lyst til å bestille online fra disse stedene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse får du kjøpt diverse steder på nettet. Jeg kjøpte et sett på eBay for noen år tilbake. Googler du VW 3341 vil du få diverse hits. Spesialverktøyet er felles for alle V8-motorene med fordelere i bakkant, dvs PT, ABH og AEC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dette liggende, både for å låse av kammer og får å låse av hjul på veiv. Dette er for ABH motor, og heter VAG 3199 og VAG 3197 :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i takk :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse får du kjøpt diverse steder på nettet. Jeg kjøpte et sett på eBay for noen år tilbake. Googler du VW 3341 vil du få diverse hits. Spesialverktøyet er felles for alle V8-motorene med fordelere i bakkant, dvs PT, ABH og AEC.

Så da er det annet verktøy på S6 Plus og V8'ere fra 98 mod og oppover? Fant flere på ebay.de som hadde til en rekke av V8'erne men AKH og AHK var ikke nevnt:

Audi: A6 (99-05), A6 Quattro (99-05), A8 (99-06), S6 (00-04), S8 (99-03), RS6 (03-05), A8 (99-10)

VW: Phaeton (02-15), Touareg (03-10)

- für Motorkennungen:

3.7 V8: AKC, AQG, BFL

4.2 V8: AKB, ANK, AQF, AQH, AQJ, ARS, ART, ARU, ASG, AUW, AUX, AVN, AVP, AWN, AXQ, AYS, BBD, BCS, BCY, BFM, BGH, BGJ, BGK, BHX, BRV

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 plus har samme type låsing i bakkant men verktøyene går ikke overens med de eldre, jeg har til s6 plus typen. jeg går ut fra at dette passer videre opp til de startet med første utgave av 40 ventileren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.