#1 Skrevet November 30, 2016 Har vært en del innbrudd i BMW'er av nyere type hvor de har stjålet airbag og navigasjonsenhet. Og nå har de gått over til nyere VW Golf åsså, 3 stk er allerede blitt offer. Så en mk7 hos forhandler i dag hvor hovedenhet og harddisk var stjålet, her hadde dem kommet seg inn i bilen uten å knuse rute engang. Var utstyrt med keyless, kun førerdør som var bøyd litt ut i toppen. Så gutta er ganske proffe... Drammens Tidende - tre Golf-brekk på to dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2016 glad jeg bare har rcd 300 i golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2016 Tok uten navi på Octaviaen med grunn ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2016 Tok uten navi på Octaviaen med grunn ja... Hehe.. lett å si nå.. Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2016 Ja, men det var "lett" å si i 2014 også. Er jo ikke BMW de gikk rundt på først disse agurkene på Østlandet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2016 "Navien" er jo hjertet i bilen, hadde ikke vurdert octavia om den ikke hadde største navi. Forsikring dekker vel dette uten trøbbel, er du heldig får man nyere type også Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2016 Mye mas om den her navien. Hvor er det folk er ute å reiser hele tiden? Telefonen gjør jo alt nå om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2016 Får vel ikke stor skjerm uten å ha navi?? Er jo fler ting du vil se på skjemen Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 1, 2016 Av ren nysgjerrighet, hva vil du se på skjermen? Har alltid funnet store mediaenheter i bil å være et forstyrrende element personlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2016 I Golf GTE så har man mye info og innstillinger på mediaenheten man ikke får andre steder, så der vil man ikke klart seg uten den skjermen. Samt at den brukes jo til ryggekamera 😁😁 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2016 Jeg gjetter på at slike tyverier blir et enda verre med de store infosystemene.... (Audi Virtual Cockpit, Golf 7.5 Active Info). LED hovedlykter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...