#1 Skrevet Desember 1, 2016 Audi 100 quattro med diff.sperre Ombygd fra 2.6 til 2.8 Mye bra deler på bilen. Motor ligger i en kasse da jeg fikk pris på å få den ordnet da det er et problem med ene sylinderern( usikker hva som må fikses, men fikk målinger fra verksted som viser dette) Det ble estimert pris på 15000 på motor. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2016 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2016 Audi 100 quattro med diff.sperreOmbygd fra 2.6 til 2.8 Mye bra deler på bilen. Motor ligger i en kasse da jeg fikk pris på å få den ordnet da det er et problem med ene sylinderern( usikker hva som må fikses, men fikk målinger fra verksted som viser dette) Det ble estimert pris på 15000 på motor. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Hbo: 1500,- Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2016 Hbo: 1500,- Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Er ikke vrakpanten 3000,- nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2016 Det er svenskbil så tror ikke jeg får så mye for den der:-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2016 Det er svenskbil så tror ikke jeg får så mye for den der:-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Ahh okey, det sto det ikke noe om i første post. Er jo ganske avgjørende om noen så på bilen som noe man ville fikse og få skilter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2016 Enig.. så det ikke kom med! Men nå er vertfall på posten:-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...