#1 Skrevet Desember 3, 2016 Trenger et lass med G13, helst konsentrat, noen som vet hvor jeg finner best pris i byen? Møller i Bergen var 287,- per flaske så når du trenger minimum 4-5 blir jo det en del for kjølevæske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2016 Mekonomen f.eks? Hvis ikke har nok MECA dette og da får vi jo bra rabatter i tillegg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2016 Finner bare "tilsvarende" produkter hos disse, siden jeg ikke skal flushe systemet har jeg mest lyst å kjøre "oem" g13, fant ok pris hos bildeler.no så hvis ikke noen har tips på noe i Oslo så tar jeg meg en tur dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2016 189 for original G13 på bildeler.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2016 biltema har jo blandbar rød g30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...