#1 Skrevet Desember 4, 2016 ET34 +/-7,5mm, navåpning 57,1mm kjøpes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2016 Kjøpt felger? Har noen 15" til overs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2016 Beklager tregt svar; nei, kikker fremdeles. Hva slags felg har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2016 Har et sett med noen enkle 5 eikers 15". Skal sjekke innpress. Mener de har stått på en A3 (5x100). Skal fikse bilder. Kan ordne transport til Kristiansand (billig-frakt, tipper gratis). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2016 Hei. Felgene er langt fra strøkne. Har gått som vinterhjul. Innpress tolker jeg som et38. Noe flassing av lakk og en del piggdekk-støv. Trenger en grundig vask + korrosol el.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2016 2 bilder til. Jeg var desverre tom for korrosol, så fikk ikke gjort noe med den biten. Prøvde å vaske en felg for å se tilstand under dritten. Har litt trøbbel med helsa om dagen, så tror ikke jeg får vasket de 3 siste felgene. Før / etter vask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2016 Takk for dette. Ikke helt hva jeg ser for meg, så avventer litt og hører ev med deg senere om du fremdeles har dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2016 Hva er det du er på jakt etter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...