#1 Skrevet Desember 5, 2016 Datteren min har en 2010 Polo 1,6 Tdi DSG som hun sier lukter svidd (gummi?) samt at den går ujevnt (rykker) når hun kjører sakte, køkjøring ol. Noen som vet hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2016 dpf på denne? pleier jo å lukte "svidd" gummi når den regenererer dpf rykkinga har jeg null snøring på. konsekvens av regenerering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2016 Ja det kan det være. Hun er litt dårlig å forklare og jeg er langt unna så jeg får ikke sjekket dette selv heller. (telefon diagnose :-) Ser på en "blogg" at noen hadde opplevd at det var lekkasje på tillufta til turbo (mellom intercooler og turbo) og da var det noe lignende. Det spesielle er at det blir ubehagelig mye lukt inne i kupeen når hun køkjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...