#1 Skrevet Desember 6, 2016 (endret) Selger vår Tiguan pga overgang til firmabil. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87218025&ref=ads&myad=87218025 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2016 Drit stilig tiguan du har Anders! kunne godt tenkt meg denne, men må få solgt A4n først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2016 Takk for det! Er superfornøyd med bilen, men mtp at den kommer stort sett til å bli stående i garasjen så trenger vi ikke så dyr bil stående til pynt! Tror heller ikke prisen er avskrekkende mtp hvor godt utstyrt denne modellen er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 7, 2016 Takk for det! Er superfornøyd med bilen, men mtp at den kommer stort sett til å bli stående i garasjen så trenger vi ikke så dyr bil stående til pynt! Tror heller ikke prisen er avskrekkende mtp hvor godt utstyrt denne modellen er! Driver og ser selv på tiguan til og kjøpe ilag med samboeren min, og da blir det hvit. er bare a4n som må selges før det blir noe handel av ny bil. så ikke umulig eg tar kontakt vist du fortsatt har den når vi er klar for og kjøpe bil Nei prisen virket grei, mtp kmstand og utstyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 7, 2016 Du får gjøre det Ingen hast med å selge, da jeg ikke må selge Prøve å være litt fornuftig bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2016 Ny pris da jeg har funnet ny bil. Men vil selge først.. Så julepris nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...