#26 Skrevet Januar 31, 2017 En liten oppdatering: Fikk fart på sekundærluftpumpa, og systemet, og feilkodene forsvant.... En stund... Har fått tilbake feilmelding på 16804 - Catalyst System; Bank 1 - P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) - P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent - MIL ON Kommer etter en stund, så det er tydligvis verdier som læres over en periode.. Har kjørt tester på både katalysator og lambda pre og post, og alt kommer ut OK. Men har også kjørt litt logging av MAF, og får ikke topp verdier der, kommer ut på maks 98 -99 g/s på rødstreken i turtall (skal med deling på 0.8 få ca HK antall ref. RossTech), så mistenker at denne kan gi meg problemer over tid. Lurer også på om jeg skal måle dysene for å se hva de gir, og evt. gå over etter vacuum-feil for å prøve å finne feilen. Kan selvsagt være en aldrende katalysator som begynner å få det, men ettersom ingen tester feiler, readiness er Success på alt og det ikke blir spesielt varmt bakover i eksosanlegget, så må jeg sjekke ut andre ting før jeg evt. begynner bytting av kat'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 31, 2017 last ned me7logger, logg en 20-30 parametre og post loggen her, da har vi gode hidden å gå ut fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...