#1 Skrevet Desember 8, 2016 Jeg skal montere inn ny spiller i min Audi b7 2006 modell- Jeg har fått ny konsoll som er tilpasset dobbeldin, jeg har ikke bestilt spiller da jeg ville se utfall av DAB+ i Norge. Det er ikke BOSE anlegg. Det jeg lurer på om det er hensiktsmessig å kjøpe Audi NAVI Plus( disse har vel ikke DAB+), eller like greit finne en Pioneer, Kenwood, Alpine som kan kommunisere med rattstyringen, Hvilke ledninger trenger jeg, lest litt om Quad Lock mm uten å skjønne hva jeg trenger for dette arbeidet- Kan noen gi meg en oppskrift på hva som må gjøres av innkjøp for å sette inn 2 din spiller med kabler--- Pr i dag er det en concert 2 ( 1 din spiller ) Eller er det like greit å bare kjøpe en 1 din spiller med DAB + og adaptre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2016 Ang Navi Plus kontra Pioneer osv så ser jo orginal finere ut. DAB+ får du enheter hos bilkomponenter o.l, som du kan koble til Navi Plus. Link fra Concert til Navi Plus(dog A3, men ganske sikker på at kablene er like) http://forums.fourtitude.com/showthread.php?2717253 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...