#1 Skrevet Juni 23, 2005 Kontaktet verkstedet for montering av senkesett og montering av nye justerbare koni-dempere foran. De stillte da spørsmål om demperne passet til settet. Sitter vanelig gule koni bak,kjøpt nye justerbare gule koni foran. Senkesettet som skal på er 60/40 Går dette???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2005 Jeg har 40 mm senkefjærer med gule justerbare dempere....Det går iallefall fint Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 23, 2005 Slik jeg forstod det så tenkte vell de at hvis fjørene var for korte i forhold til demperne ville de ha relatvit kort levetid. Men jeg mener da at gule koni er kortdempere som skal kunne takle dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2005 usikker jeg .... Jeg har nr til teknisk sjef for koni, hvis du vil høre med han .... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 23, 2005 usikker jeg .... Jeg har nr til teknisk sjef for koni, hvis du vil høre med han .... Robert Send på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2005 Send på! direkte nr hans er 63 89 33 24 ..... han er veldig grei å snakke, men han er ofte i møter, så litt vanskelig å snakke med....husker ikke navnet hans Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...