#26 Skrevet April 29, 2006 Viser seg at delenr er samme på golf, touran, a3 og passat m.fl. Dette virker jo logisk. De jeg bestilte var til Golf V sto det. Fant ingen til A3 på ebay, så da tok jeg en sjans og bestilte. Sjekket i Golfen til mor før jeg bestilte og de såg nokså like ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 29, 2006 hei. har dere noen link til der hvor dere har bestilt fotstøtten? Mangler bare den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 29, 2006 Er det for hele settet, clutch, brems, gass og fotstøtte?? det går jeg ut i fra, men hvis det ikke er det så skal jeg gi beskjed om det med en gang jeg får det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 29, 2006 det går jeg ut i fra, men hvis det ikke er det så skal jeg gi beskjed om det med en gang jeg får det. Supert!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 29, 2006 Den orginale fotstøtten til Golf V passer ikke på Audi A3 8p. Jeg trodde alt passet og bestilte fotstøtten ned fra tyskland men jeg fikk den ikke til å passe.. virker som den er for liten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 23, 2006 Da har jeg endelig klart å få tak i noen pedaler som passer. Fant noen alu-pedaler på ebay som passet til Golf V så da tok jeg sjansen å kjøpte de. Mangler bare fotstøtten nå så er allt i boks. Har nå satt komplett sett inn i bilen min =) Legger med ett bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2006 Nice: rock : hvor fikk du tak i fotstøtten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 25, 2006 Nice: rock : hvor fikk du tak i fotstøtten? Møller Bil Ryen Slenger med delenr: 8J1 864 777 B 4PK (Tysklandsbestilling) Koster veil :584,73, med vw rabatt: 497,00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 25, 2006 Sitti å forska litt nå.. Viser seg at delenr er samme på golf, touran, a3 og passat m.fl. Delenr som passer A3, i alubørstet utgave: Clutch: 1K1721601A 4J4 Brems: 1K0721131A 4J4 Gass: 1K1721503N Dobbeltsjekk dersom dere skal bestille! Er det så å forstå at jeg kan sette disse rett i passaten (3BG) min og ? og hvordan er det med hvile platen som er nevnt tidligere, noen som vet: klø : Og er gassen hele pedalen ny, er jo elektronisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 26, 2006 Er det så å forstå at jeg kan sette disse rett i passaten (3BG) min og ? og hvordan er det med hvile platen som er nevnt tidligere, noen som vet: klø : Og er gassen hele pedalen ny, er jo elektronisk.[/quote Er ikke sikker men vis du har det samme pedalsettet som sitter i den nye passaten 2006 mod skulle det nok passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...