#1 Skrevet Desember 15, 2016 Heisann! Er helt ny her på forumet, og har allerede et spørsmål hehe... har en VW passat b6 2007 mod. 2.0 tdi 4 motion. Har vært å fått tatt diagnose på hvorfor afs ikke fungerer. Fikk denne feilkoden: "POA45. Stillingsføler for drivmotor B - kretsfeil" Hva innebærer dette? Er det motor i lykta som er defekt, eller er det noen enhet utenpå lykta som er defekt? Det er kostbare deler så håper noen her har litt kjennskap til akkurat hva dette er for noe 😊 på forhånd tusen takk 😊😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2016 (endret) Hei å velkommen til forumet! Hadde samme problem som deg med min Passat. Stillingsføleren er en sensor inne i lykten. Det du kan gjøre er å sjekke etter dårlig kontakt inn til lykten og inn til afs modulen i lykten, men mest sannsynlig er det bare å få tak i en ny lykt (ca 10 000,- hos møller) Løsningen for min del ble en brukt lykt Bare vær obs på at du finner en lykt med nøyaktig samme delenr, jeg var litt for kjapp å kjøpte en som hadde en bokstav feil Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2016 Beklager sent svar! Takk for det har undersøkt litt rundt lykter, ser bildeler.no har dem for salg til 5 lapper. Skal høre med lokalt verksted jeg bruker fast, på pris ferdig byttet. For det er vel en mer eller mindre komplisert jobb ser jeg for meg. Hvor står dele nummeret på lykten sånn ca? Så jeg vet hvor jeg skal lete/lese av nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2016 Beklager sent svar! Takk for det �� har undersøkt litt rundt lykter, ser bildeler.no har dem for salg til 5 lapper. Skal høre med lokalt verksted jeg bruker fast, på pris ferdig byttet. For det er vel en mer eller mindre komplisert jobb ser jeg for meg.Hvor står dele nummeret på lykten sånn ca? Så jeg vet hvor jeg skal lete/lese av nr. Er endel knot å skifte lykt, må av med støtfanger. Sko klart å skifte lykt på 30minutter nå etter å hatt de av x-antall ganger hehe Delenr ser du på toppen av lykten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...