Audi Allroad 2.7tdi 4f 07mod,noen som vet om det kan skaffes uorg dempere bak.

Anbefalte innlegg

Fått en bankelyd på h.side bak som jeg ikke kan skjønne kan komme fra noe annet sted enn demperen. Bilen har gått noe og 140tkm Sjekket alt av stag og foringer osv.

Nye dempere bak til Allroad kostet jo 10500stk eller 21000kr for begge hos møller(ca9800krstk inkl rabatt) så lurer på noen som har funnet noe sted som selger dette uorginalt i grei kvalitet. mvhTrond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje AEROSUS kan hjelpe deg for en sum av kr 2500 eller så inkl moms.

Eller BILSTEIN til halve prisen.

Bildet under viser til 4B ser det ut for........

stot.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje AEROSUS kan hjelpe deg for en sum av kr 2500 eller så inkl moms.

Eller BILSTEIN til halve prisen.

Bildet under viser til 4B ser det ut for........

Har sett etter til min 4F med luft, men har ikke funnet noe. Bilstein linken over er til biler UTEN luftfjæring.

Oppdater gjerne her om du finner noe. Jeg har funnet nye på ebay til 4-6000 kr stk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er likt på biler med/uten luft, men på biler uten luft i alle fall er det montert en slags brakett/feste (top strut mounting) som kan korrodere noe voldsomt som fører til at topp av demper ikke blir fastmontert skikkelig - noe som definitivt vil føre til bankelyder.

s-l225.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sen tilbakemelding. Fikk i en brukt demper fra utlandet med grei km.stand. som nå er montert og virker bra.

Av nytt så fant jeg vel noe greier på ebay og alibaba men virket til å vær no Kina greier.

Fant et firma som virker greit da bli vel litt rimligere enn møller prisd kanskje,her er link til det: https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/rear-shock-absorber-left/4f0616031m/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.