#1 Skrevet Desember 19, 2016 Sitter med en bestilling og bilen er ikke innen rekkevidde,noen som vet tykkelsen på fremre demper på 2013 Caddy 1,6 tdi, er det 50 eller 55mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2016 Tror det er kun dele filmen hos VW som kan fortelle det 100% sikkert Det kan variere fra bil til bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2016 På med samme motor i golf hadde jeg 50mm.på touranen med samme motor har jeg 55mm. Det jeg gjorde var og jekke opp bilen og målte fjærbein med skyvelære. Ikke alltid det stemmer i delefilmen det har jeg selv erfart på jobben. Bruker du skyvelære får du det 100% sikkert hva du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2016 Du må bare ut å måle. Ellers er det ren gjetting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2016 Kan vel måle med fullt rattutslag også? Hvor måler man,opp eller nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2016 Helt nede mot navet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...