Anbefalte innlegg

Jeg har spurt Møller tidligere om papirer, men de nektet. De er veldig lite hjelpsomme. De er paranoide og har en MEGET sær policy. Det er min personlige mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte sjekke 2.8 quattroen min, den er ombygd ifra 2.0 fwd til 2.8 quattro, alltid trodd bilen var skjøta, men de har sveisa inn motorfestene i rammevangene forann, så kan godt være at de faktisk har bygd om en fwd til quattro:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte sjekke 2.8 quattroen min, den er ombygd ifra 2.0 fwd til 2.8 quattro, alltid trodd bilen var skjøta, men de har sveisa inn motorfestene i rammevangene forann, så kan godt være at de faktisk har bygd om en fwd til quattro:p

Er den godkjent ombygd da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, men lite tekst om ombyggingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Godkjent ombygd ifra Audi 80 2.0 til Audi 80 2.8 Quattro'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Godkjent ombygd ifra Audi 80 2.0 til Audi 80 2.8 Quattro'

Sender deg ein pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en tråd på s2 forum av em som bygde om med rikelig med bilder, var ikke rare jobben. Ny bakstilling, tank og oppheng til mellomaksling mener jeg. Kan prøve å finne tak i den hvis det er interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en tråd på s2 forum av em som bygde om med rikelig med bilder, var ikke rare jobben. Ny bakstilling, tank og oppheng til mellomaksling mener jeg. Kan prøve å finne tak i den hvis det er interessant.

Jo. Er intressert all info. Har du link til den siden på s2 forumet. Skal ikne by på store problem å bygge om bilen,veit av en donor bil som er huggd/pappira levert,men vil gjerne ha det godkjent også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.