Anbefalte innlegg

hei. skal oppgradere bremsene på en golf 2 jeg bygger så er på jakt etter S2 calipere. noen som har det liggende ?

 

mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to som må overhales hvis det er interessant. Glir litt tregt men ellers ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint. Skal sandblåses og pusses opp likevel så det går fint så lenge de ikke er beyond repair.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemplene glir fint hvis man "jobber" litt med de. Har tatt av kalipperne fra holderen et par ganger og bevegd stemplene litt frem og tilbake ved hjelp av bremsepedalen og et pressestempel så de løsner litt, da har de oppført seg et par mnd. Bilen har nesten ikke vært brukt i år så det har nok ikke hjupet på heller, nå har den stått siden August :) Tipper en liten runde med sandpapir og nye pakninger gjør mye. Plukker de av i romjula om du er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er intr jeg. send meg pm med hvor mye du skal ha for den osv så blir vi sikkert enig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg har calippere liggende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to calippere jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig, sist jeg spurte etter et par sånne var det ingen som hadde så kjøpte fra England i stedet.. : haha :

 

Sendt PM Fredrik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.