#1 Skrevet Desember 23, 2016 Heisann. Trenger litt assistanse med disse ubrukelige parkeringssensorene.. Enkelt og greit. Er det noe mulighet for å få deaktivert utkoblet disse uten å gjøre noe stor sak av det? Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2016 Kjøp nye på ebay. Koster nesten ingeting fra Kina og er plug'n-play. Ellers må det kodes vekk med vagcom Sent from my iPad using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2016 Har pusset vekk korrosjon med en liten Dremel pussemaskin, sensorene har aluminium- eller tilsvarende materiale på overflaten, og så spraymalet dem på nytt, og fixet unødig bytte, på flere av de åtte sensorene på min bil. Korrosjon og avflassing lagde falske signaler kan det ha sett ut for. Jeg gjorde det mens de sto i støtfangeren. Er litt bry å få de ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2016 Har en feilmelding på en sensor fram. Om det ikke er noe slags muligheter for å deaktivere denne totalt unødvendige funksjonen(sett fra mine øyne) Må jeg vel bare kjøpe nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...