#1 Skrevet Desember 28, 2016 Hei Holder på å snekkre sammen isbil, lurer på om det er noen spesielle krav ang interiør, har ribbet ut alt og satt inn halvbur så lurer jeg på hvor mye som må tilbake igjen.. Må man for eksempel ha dørtrekk? Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2016 Dørtrekk kan være en fordel å ha. Mange skarpe kanter i en dør ofte. Og ikke minst så kan det bli dårlig tetting rundt dør uten dørtrekk. Da blir det fin vinterstemning inne i bilen med snøstorm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2016 Det har ikke vært noe eget sjekkpunkt om interiør ved iskjøring i klubben. Men hvis det oppdages at det er skarpe kanter som kan være til fare for sjåfør så kan du bli nektet start. Sørg i hvertfall for at det er dørtrekk og polstringer i nærheten av der det sitter folk. Enig med Daniel i at dørtrekk er et must. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2016 Flott, takk for tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2016 Mnjaaaaaa, jeg har ikke montert noe dørtrekk i min isbil, men det er en god del som velger å beholde fester til dørhåndtaket, andre beholder det for å ha en viss isolasjon mot kulde. Det skal også sies at bilen vil lettere få vann inn når det regner. Man må nesten se litt ann hvordan døren ser ut innvendig. Det sikreste er å beholde dørtrekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...