A6 2,5 tdi C4 avant skall gis bort mot vrakpant - KUN 29. DESEMBER

Anbefalte innlegg

Norsk FWD bil. Bilen har 4 dører, bakluke, venstre fjærbein, drivaksler, diverse i motorrom, glass takluke, krummede rails, og alle vinduer.

Den mangler motor, størtfangere, skjermer, alt interiør, mye i ledningsnett.

Skal kjøre den på huggeren i morgen fredag 30. des. Hvis noen vil komme og hente den i morgen formiddag så ring meg 95 78 67 45. Hvis den ikke hentes innen ca kl 13 så går den på hugger, da jeg vil bli kvitt den fra gårdsplassen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett spørsmål ang bilen, men er ikke glass takluke veldig ettertraktet og verdt å beholde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett spørsmål ang bilen, men er ikke glass takluke veldig ettertraktet og verdt å beholde?

Du har rett, men som er verdt å beholde. Jeg har ikke kapasitet til å skru av og oppbevare alt som er kjekt å ha.

Hvis noen vil kjøpe glassluka så er det selvplukk frem til kl 0900 i morgen tidlig kr 300, eller jeg kan skru den av og da blir prisen 800.

Bilen står nå klar på henger og blir levert i morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.