#26 Skrevet Januar 6, 2017 Takk for bildet! Foresten, får opp oljetrykkvarselet nå igjen... Kan tenke meg at instrumentet er på ville veier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 7, 2017 Når får du opp dette oljetrykkvarselet? Er det helt random, på tomgang... Minstekravet til oljetrykk fra VAG på disse motorene er 2,0 bar @ 2000 rpm @ 80 graders oljetemperatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 7, 2017 Helt random, ved kaldstart, lunka motor, driftsvarm motor. Ja, over hele registeret egentlig. Har aldri vært under 2 bar på nåla i instrumentet heller, den følger jeg med på når varselet kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 7, 2017 Da kan du nok anta at det enten er instrumentet eller kanskje enda mer sannsynlig, et lite kabelbrudd et eller annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 7, 2017 skudd i blinde her men angående oljelyse hadde jeg samme problem som deg på min a4 b5 at de kom på helt random. hos meg var dette noe så random som sensoren som merker om panseret er oppe/igjenn (sjønner enda ikke hvorfor de sjer men) vet ikke om c4 har slik sensor da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 7, 2017 Jeg har disse feilene (og andre) tilfeldig vår og høst, har tidligere hjulpet å demontere og rense overganger i instrumentet. Må gå over igjen nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...