#1 Skrevet Juni 23, 2005 Har tenkt å bytte ut pærene i instrumentene mine til dioder Hadde tenkt å sette inn blåe dioder med røde dioder i nålene som viser hastighet og turtall Hvor mange dioder trenger jeg og er det egene pærer i nålene? Og er det enkelt å ta ut instrumenthuset på bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2005 Har tenkt å bytte ut pærene i instrumentene mine til dioderHadde tenkt å sette inn blåe dioder med røde dioder i nålene som viser hastighet og turtall Hvor mange dioder trenger jeg og er det egene pærer i nålene? Og er det enkelt å ta ut instrumenthuset på bilen min? Pærene er vel blanke, ligger en 'film' mellom pærene og skivene som gir det røde lyset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 Pærene er vel blanke, ligger en 'film' mellom pærene og skivene som gir det røde lyset.. Hmmm... Kjipt Er det sånn jævla film på a4 også ja... Går det an å ta bort den filmen på noen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...