Anbefalte innlegg

Får ikke lmm til å virke som den skal, dør ut når jeg gir gass med lmm påkoblet, tar av kontakten så virker det bedre.. Har testet lmm på annen bil å da virker den helt fint. Noen som vet hvilke av punktene på kontakten det skal være strømm å hvilke som skal ha jord? Har strøm på alle 4 punkter nå, synes det virker litt rart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket trykksiden for lekkasjer? Går ikke i det hele om en slange har hoppet av.. nesten som feil på lmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pin 1 = Chassis jord

Pin 2 = Signaljord mot ECU

Pin 3 = 0-5v signal ifra LMM

Pin 4 = Burnoff-signal ifra ECU

Pin 5 = Fast +12v

Pin 6 = N/A

 

 

Med kontakten koblet til LMM og motor igang, mål med multimeter imellom pin 2 og pin 3, skal være imellom 2.1 og 2.4v, med multimetret på, sjekk om volten øker når du øker turtallet, skal fort gå opp i 3volt. Hvis ikke den rører på seg har tråden brent av.

 

Er bilen chippet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for skikkelig godt svar Chris! Skal ta en sjekk på dette..

Chipet ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært borti at ledninger til LMM har smeltet sammen, bilen virket da bra uten LMM tilkoblet, men døde ut med den tilkoblet. Dette var i en C4 S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget ikke at du svarte i tråden, er den andre bilen du testet din LMM i også chippet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.