#1 Skrevet Januar 1, 2017 Får ikke lmm til å virke som den skal, dør ut når jeg gir gass med lmm påkoblet, tar av kontakten så virker det bedre.. Har testet lmm på annen bil å da virker den helt fint. Noen som vet hvilke av punktene på kontakten det skal være strømm å hvilke som skal ha jord? Har strøm på alle 4 punkter nå, synes det virker litt rart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2017 Har du sjekket trykksiden for lekkasjer? Går ikke i det hele om en slange har hoppet av.. nesten som feil på lmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2017 Pin 1 = Chassis jord Pin 2 = Signaljord mot ECU Pin 3 = 0-5v signal ifra LMM Pin 4 = Burnoff-signal ifra ECU Pin 5 = Fast +12v Pin 6 = N/A Med kontakten koblet til LMM og motor igang, mål med multimeter imellom pin 2 og pin 3, skal være imellom 2.1 og 2.4v, med multimetret på, sjekk om volten øker når du øker turtallet, skal fort gå opp i 3volt. Hvis ikke den rører på seg har tråden brent av. Er bilen chippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2017 Takk for skikkelig godt svar Chris! Skal ta en sjekk på dette.. Chipet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2017 Har vært borti at ledninger til LMM har smeltet sammen, bilen virket da bra uten LMM tilkoblet, men døde ut med den tilkoblet. Dette var i en C4 S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2017 Oppdaget ikke at du svarte i tråden, er den andre bilen du testet din LMM i også chippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...