Anbefalte innlegg

Meget god stand.

Null aksialslakk på turbo.

140 hk blokk fra Volvo-konfigurasjonen, AEL dyser som har gått anslagsvis 100K km, turbo fra AAT motor.

Kmstand ukjent men var i god stand da jeg plukket den ned og heloverhalte den for 200K km siden. Nye ringer, rådelager, aksiallager, og alt i toppen som ventilstyringer, freste seter, planing, nye ventilløftere og alt av pakninger. Har stort sett ikke gått over 10K km pr olje og filterskift. Har knapt nok hatt en kaldstart om vinteren, pga motorvarmer som sitter i blokka.

Register gått anslagsvis 20K km.

 

Komplett slik man løfter den ut av bilen med klimapumpe, starter, dynamo, servopumpe, turbo, osv. Eneste som mangler er dieselpumpe. Jeg påtar meg å montere din gamle pumpe og time den opp for å unngå trøbbel ved oppstart.

Motoren ble sist startet for litt over 2 måneder siden.

 

Kr 8.500 med garanti om god stand så kjøper får montert og prøvekjørt den i bilen.

sjaa (alfakøll) start. no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du denne enda?

 

Ja da, den står og koser seg i garasjen den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer den sterkt! Skal se om jeg ikke gir deg en lyd i påsken, da passerer jeg nesten deg. Timing på R5 var ikke helt min sterke side og motoren min har gått 550 tusen. så kan være på tide å se over den. Må nesten ha en reserve motor imens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.