#1 Skrevet Januar 2, 2017 Audi A7 2011 - elektrisk problem. Det røde og hvite lyset i førerdøra som skal tenne når jeg åpner døra lyser ikke lenger. Trudde først det var pærene som er LED, men etter at jeg testa disse med en ekstern strømforsyning finner jeg disse ok. Testet også disse (de fra førerdøra) på den ene bakdøra der lyset lyste, da slutta selvsagt bakdøra også å lyse etterpå. 😧 så nå har jeg 2 dører uten lys. Dvs de får ikke strøm. Tenker at det må være en sikring. Jeg har sjekket sikringene som jeg kan finne på 3 plasser, dashbord førerside + passasjerside og i bagasjerommet. Alle disse ser ok ut. Er det sikringer andre plasser? Noe i dørene? Mangler også lys i 3/4 innstigningslister, mulig dette også er sikringer en plass...? Noen som har tilgang på de elektriske tegningene på bilen? Verkstedsmanual? Setter stoooor pris på hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2017 Hvordan oppfører interiørlyset og instrumentpanelet seg, får du se at du åpner de dørene det ikke er lys i eller er det som at de er lukket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2017 Står litt info om det elektriske systemet her, men vet ikke om det er helt likt som på din bil. En ting er sikkert, og det er at sikringer sikrer bare de diverse kontroll-enhetene. Ikke slik som i gamle dager. Linken er Her. https://www.scribd.com/document/182969513/496-SSP481-Audi-A7-Onboard-power-supply-and-networking-pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2017 Ps. Det er J519 som styrer spenningen til det meste. Noe direkte og noe via sub moduler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2017 Hvordan oppfører interiørlyset og instrumentpanelet seg, får du se at du åpner de dørene det ikke er lys i eller er det som at de er lukket? Hei. Døråpningen blir indikert i displayet i instrumentpanelet, alt virker som det skal i resten av bilen ut i fra det jeg kan se, det er kun lampene som ikke tenner på førerdøra. Helt tilfeldig nå i dag når jeg sjekka det du foreslo så har faktisk lyset i bakdøra begynt å lyse igjen av seg selv... (rart).. Jeg fikk et tips om at det kanskje kunne være noe relle greier i dørlåsen på døra..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...