#1 Skrevet Januar 3, 2017 Hei! Har kjøpt meg en Audi A4 B7 2006 med original bi-xenon, disse lampene flasher av og på med jevne mellomrom, noen som vet hva det kan skyldes? Jeg mistenker balasten? Er det en ballast til hver lykt? Kan disse evt måles uten å ta ut lykta? Og hvor kan disse evt skaffes til en fornuftig pris? Takker for all mulig hjelp. Mvh Uvitende førstegangs eier av Audi T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2017 Hvor gamle er pærene, hadde samme symtom på min A4 b7 og da var det pærene som var gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2017 Ok, ja har hørt litt rundt på forskjellige verksteder nå, og di sier det kan være At di er gammle Di er iallefall 7 år. Har kjøpt nye Night breaker xenon 2 stk til 850 spenn fra tyskland Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2017 Vær forberedt på et mye bedre lysbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2017 Nye pærer montert:) det ble suksess. Fikk til å bytte uten å ta av fronten, litt knotete men gikk greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...