#1 Skrevet Januar 5, 2017 Hei ! Har en 2004 Audi A4 B6 Avant 1.9 TDIQ 130hk, og jeg kunne godt tenkt meg en fjernstyrt varmer til den. Noen som har gjort dette her? evt priser på webasto med thermocall da det hadde vært ålreit med app styring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2017 Koster vel fort 10000kr se på ebay evt. Ikke verdt det på en så gammel bil? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2017 Har den tilleggsvarmeren (for motor) fra før, så du bare trenger kit'et med sirk-pumple og styring? Eller må du ha hele pakka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2017 Koster vel fort 10000kr se på ebay evt. Ikke verdt det på en så gammel bil? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Okei takk ! Hehe begynner jo bli noen år men den er bruktbilen og er veldig bra så ser for meg å ha den lenge - - - Updated - - - Har den tilleggsvarmeren (for motor) fra før, så du bare trenger kit'et med sirk-pumple og styring? Eller må du ha hele pakka? Har ingenting så jeg må ha full pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2017 Hei ! Har en 2004 Audi A4 B6 Avant 1.9 TDIQ 130hk, og jeg kunne godt tenkt meg en fjernstyrt varmer til den. Noen som har gjort dette her? evt priser på webasto med thermocall da det hadde vært ålreit med app styring Joakim Rasmussen Goin her på forumet har gjort dette. Det var på en Passat 3C, men regner med det er noe av den samme fremgangsmåten:) Du kan jo sende han en PM å spørre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2017 Har montert på en 2008 Audi A4 B8. Får kjøpt komplett sett med varmer og monterings sett hos Hellanor. Ikke sikkert det er den billigste plassen å handle men. Det er litt jobb å det kreves litt erfaring. Varmeren må skrus fast mellom plastikkskjerm i hjulbue og støtfanger h.s foran. Ledninger må trekkes til batteri og inn i dashbord til varmeapparat. Slanger til varmeapparat må kuttes og slangene til varmeren kobles til på T-stykker her. Må legge opp slange bak til dieseltank og montere spyd i den. Så er det koding med vag-com til slutt. I tillegg kommer monteringen av den betjeningen du ønsker. Greide dette på en 6-7 timer på min A4. Jeg kan jo nevne at jeg har vert bil tekniker siden 02 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2017 Hehe; spør Møller om pris på dette. Garanterer det vil koste mer enn hva bilen er verdt. 25000,- for kittet og 7timer a 1500,- for jobben. Grøss. Var som jeg spurte på pris på ny setevarme i sittepute på Passat 3C; 12000,- spenn takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2017 Sjekket endel priser for ca 3 år siden. Møller var svindyrt, ble Danmark Dkr16500,- ferdig montert, dog ikke Thermocall, men Thermo Top C med fjernkontroll. Montert i Audi A6 2,7 tdi. Måtte i tillegg ha nytt batteri da dette drar endel strøm. App-styrt Defa er kanskje et alternativ om du for det meste står i garasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2017 Tusen takk for masse svar! har fått en pris på ca 18k kun i deler, så trur ikke det blir noe hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...