#1 Skrevet Januar 6, 2017 Audi TQ A4 2002 Delenummer: 8E0 513 033 N .. verkstedene jeg har ringt blir ikke helt enig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2017 Er ikke alle org sport dempere på disse i den fargen?? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2017 Kjapt søk på delenr på Ebay, så dukker det ihvertfall mangen sport-dempere opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2017 Dere hadde rett. Det er sport s-line jeg har det på tross av at min Audi ikke er en s-line. Så det har nok blitt ettermontert av forrige eier. I ETKA må man kunne vite hva "Model code" betyr for å vite hvilken type demper man har. Min 8E0 513 033 N har model code PV-1BV. I utgangspunktet er orginale sportdempere i fargen rød. Men farge er ikke til å stole på om støtdemperen tidligere har blitt byttet ut. 1BA = Standard suspension/shock absorption (normal A4) 1BE = Sports suspension/shock absorption (sport suspension A4 including USA S-line) 1BD = Suspension/shock absorption for special sports design (for S4,5 etc.) 1BV = Sports suspension/shock absorption (for RS cars by Quattro GmbH and European S-line) 1BL = Suspension/shock absorption - closed-loop (This is ADS) 1BP = Suspension/shock absorption for special rough-road design (used on B8 Allroad) 1BR = Comfort rough-road suspension 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...