Anbefalte innlegg

Har et påbegynt prosjekt som aldri kommer i mål. Motoren var tenkt til en vw golf 1, men har ikke tid til å fullføre prosjektet. Det er ikke gjort så mye montering. Veiv (balansert), råder og stempel er på plass. Dette ble gjort av Flenstad Tekniske i trondheim. Har det meste av deler for å få sammen motoren. Toppen er portet av Tore Østhus (protrim). All maskinering av blokk er gjort av sylmo i trondheim. Har også en 02A kasse stående som kan selges med.

 

-Wiseco Stempel

-Wiseco K1 råder

-MLS stål toppakning

-ARP bolter i blokka

-ARP bolter for toppen.

Totalt: 16 000,-

 

Porting hos Autotrim ca. 13 000,-

Maskinering hos Sylmo husker ikke helt eksakt ca. 7000,-

 

Selvkost på over 30 000,- så langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Ingen som kunne tenkt seg å overta prosjektet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo. Men hva snakker vi om i salgspris da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bud på 10 000,- som jeg takket nei til. Tenkte rundt 20 000,- Hvis noen har en komplett VW 1.8 16v fra en GTI så kan jeg ta den i mellombetaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig usikker. Hva er noe sånn verd da? Tore Østhus som har lagt ned noen timer i denne. Ifølge han så er det ikke stort mer å gjøre med denne nå. Neste steg blir vel større ventiler, men det ville ikke utgjøre store forskjellen ifølge han. Kom med bud da så får vi se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar det på PM.

Sjekk innboksen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan også ta det på tlf om jeg får tlf ditt ?

Ellers så venter jeg på svar på PM (privat mld i innboksen din)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.