#1 Skrevet Januar 7, 2017 Har et påbegynt prosjekt som aldri kommer i mål. Motoren var tenkt til en vw golf 1, men har ikke tid til å fullføre prosjektet. Det er ikke gjort så mye montering. Veiv (balansert), råder og stempel er på plass. Dette ble gjort av Flenstad Tekniske i trondheim. Har det meste av deler for å få sammen motoren. Toppen er portet av Tore Østhus (protrim). All maskinering av blokk er gjort av sylmo i trondheim. Har også en 02A kasse stående som kan selges med. -Wiseco Stempel -Wiseco K1 råder -MLS stål toppakning -ARP bolter i blokka -ARP bolter for toppen. Totalt: 16 000,- Porting hos Autotrim ca. 13 000,- Maskinering hos Sylmo husker ikke helt eksakt ca. 7000,- Selvkost på over 30 000,- så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2017 Bump! Ingen som kunne tenkt seg å overta prosjektet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2017 Jo. Men hva snakker vi om i salgspris da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2017 Fikk bud på 10 000,- som jeg takket nei til. Tenkte rundt 20 000,- Hvis noen har en komplett VW 1.8 16v fra en GTI så kan jeg ta den i mellombetaling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2017 Pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2017 Veldig usikker. Hva er noe sånn verd da? Tore Østhus som har lagt ned noen timer i denne. Ifølge han så er det ikke stort mer å gjøre med denne nå. Neste steg blir vel større ventiler, men det ville ikke utgjøre store forskjellen ifølge han. Kom med bud da så får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2017 Vi tar det på PM. Sjekk innboksen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2017 Vi kan også ta det på tlf om jeg får tlf ditt ? Ellers så venter jeg på svar på PM (privat mld i innboksen din) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...