#1 Skrevet Januar 8, 2017 Vurderer å selge et sett Edition One interiør til Golf 2 i meget bra stand. Forseter (Recaro LSB) Bakseter Dørsider Pris 12.000,- Kontakt meg på 41122747 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2017 3dørs? bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2017 Stemmer. Har desverre ingen bilder da de står på lager. Det kommer en å ser på det i helgen, så kan ta bilder da hvis ikke han handler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2017 bare selg du golfen min er ikke i nærheten av å trenge et interør enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2017 Solgt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2017 Har nå to sett for salg. Seter foran og bak samt dørsider. I tillegg har jeg ett blått teppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2017 Da er ett sett solgt og levert på Våler. Ett sett igjen. Komplett med tepper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2018 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2018 Har ingen golf og ha dette i, men guuuud så lyst jeg har på det! Et av de kuleste interiørene noensinne! Har du noen bilder til oss som bare sigler og ikke kjøper? [emoji14] Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2018 Skal se hva jeg klarer å få til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...