#1 Skrevet Juni 23, 2005 Skal ha meg Brock B4 felger til S2`n min. Lurte derfor på om det var noen som viste om noen nettsteder hvor de er rimeligere enn her til lands. Beste pris jeg har fått på 8,5x18 toms er 3550,- / stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2005 Kjøpte 9" 16 borck hos sharif dekksenter for 8500,- ink dekk og pålagt for par år siden.. veit ikke hva det koster nå men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2005 Sjekk på http://www.dtsshop.de Har ikke sjekka prisen på felger opp mot norske, men på alt annet ligger de ihvertfall en god del under norske priser. Husk at du kan trekke fra den tyske momsen (16%) på den prisen som er oppgitt på siden. Edit: Fant ikke noen da jeg kikka på den sida, men jeg vet de står i katalogen. Kan sjekke der for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2005 kan hjelpe deg jeg, ca 14000 med 225. dekk. Om du er intresert så kontakt meg på martin@vwbus.no martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2005 kan hjelpe deg jeg, ca 12000 med 225. dekk. Om du er intresert så kontakt meg på martin@vwbus.no martin Litt for sent,bestilte felger i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2005 hvor fikk du det billigst da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2005 hvor fikk du det billigst da? Dekksentralen i Stavanger. 3450,- uten dekk.Får prøve å avbestille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2005 Kan lever disse til kr 9700 uten dekk. 14000 med dekk. kan levere ca 10 juli. martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...