#1 Skrevet Juni 23, 2005 bare sette på noen chrome felger i 18" ellerno i den duren på bilen min på bildet under. Andre felger som blir pene på bilen er også flott om dere kan legge ut, håper noen kan ordne dette da! Mvh Jan R. Hansen litt gammelt bilde, men er vell det beste jeg har fra den vinkelen.. ett nyere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2005 ingen som vil prøve seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 Tror du heller kan velge ut noen felger du kunne tenke deg, og så poste link til dem. Skyter i det blå her, men her er nå 10 min med Photoshop: Er ingen stor fan av Chrome selv, men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2005 Vel. Ikke så seriøst ment. Har du bilde av drømmefelgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2005 Finn noen chrome felger selv så skal i hvertfall jeg gjøre ett forsøk. OT: Åssen fangere har du,RS4 m/riller foran og bak?Åssen sideskjørt? Kjøpt på Quality-Autoimport? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2005 Finn noen chrome felger selv så skal i hvertfall jeg gjøre ett forsøk. OT: Åssen fangere har du,RS4 m/riller foran og bak?Åssen sideskjørt? Kjøpt på Quality-Autoimport? skal finne noen felger dere kan prøve dere på jeg. Har XXline settet fra quality autoimport jeg. er riller forann og bak, og forann så er det en lignans catkiller, noe som ikke rs4 fangeren har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...