#1 Skrevet Januar 10, 2017 Er det noen her som kan svare på om 40mm senk på B6 fører til at en ikke får justert camber nok til å unngå slitasje på innsiden av dekkene? Har tydelig slitasje på sommerdekkene, og bilen hadde fersk 4-hjulskontroll når jeg kjøpte den. Kan nevnes at bilen da hadde rullet et års tid med senk montert før kontroll og justering ble utført. Vurderer å gå over til s-line understell dersom det ikke er mulig å få riktig camber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2017 får nok ikke camber riktig forran med senk nei, men camber sliter ikke dekk uten at spissing er på tur. om forige eier har kjørt 1 år før 4hjulskontroll så er det mulig slitasje kommer derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2017 Jeg kjøpte nye dekk rett etter jeg fikk bilen, så er kun jeg som har kjørt disse i ca. halvannen sesong. Er det noe justering for spissing bak? Har nogenlunde samme slitasje på alle 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 11, 2017 Spissing kan justeres både forran og bak ja;) kan hende den har satt seg litt mer, men høres rart ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 11, 2017 Jeg har riktignok aldri sett noen papirer på 4-hjulskontrollen, men den hadde anmerkning på manglende godkjenning av senk før jeg hentet bilen, og har senk godkjent i vognkort nå. Mtp. hvor lang tid bilen har hatt senk før det skal ha blitt justert, så virker det rart om det skulle satt seg noe i etterkant. Stiller meg heller litt tvilende til hva som faktisk har blitt gjort. Men da får jeg vel få meg time for 4-hjulskontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...