#1 Skrevet Juni 23, 2005 Noen som kan prøve å å lage bilen min sølvgrå fra under rødstreken på pentvis? vil se hvordan det blir seende ut Kansje vert bedre med et bilde av en grønn s2 fra siden men fant ikke noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 23, 2005 Gjorde et raskt forsøk jeg Traff ikke sølvgrå så veldig bra, men det ble da et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 Ble vel ganske lik den jeg laga også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2005 Ble vel ganske lik den jeg laga også: bildet ditt vises ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2005 bildet ditt vises ikke Noe galt med serveren som hosta bildet tydeligvis. Fiksa nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...