#1 Skrevet Januar 11, 2017 (endret) Ønsker å kjøpe en mk1 GTI. Jo eldre jo bedre. Mest mulig original stand er å foretrekke. Ombygginger og større modifikasjoner på karosseri / motor er ikke interessant. Aller helst en bil i god stand, men prosjekt / noe uferdig bil kan også vurderes. Bilen skal stå i utstilling hos en av Norges største VW-forhandlere, men eies privat. Trenger ikke å være utstillingsstand / prikkfri, selvom slike biler selvsagt også er interessant. Om du ikke har en selv tar jeg gjerne imot tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2017 Prosjekt, eller uferdige biler også av interesse. Må fortsatt være mest mulig original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 20, 2017 Hvilke pris ser du for deg ? Har en nabo som skal selge sin GTI. Usikker på hva han vil ha for den. Tidligere eid av mekaniker på møller. Han er selv bilmekaniker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 20, 2017 Takk for svar! Denne ser jo veldig bra ut på bildet. Kan du sette meg i kontakt med naboen din ? Pris avhenger selvsagt av tilstand, men for en bil som er ivaretatt ( noe denne ser ut til å være ) tror jeg vi skal klare å bli enige om pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 20, 2017 Jeg vil betrakte denne som strøken. Skal ta en prat med han jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 20, 2017 Mange takk. Da hører jeg fra deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 20, 2017 Sender deg en PM med kontaktinfo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 20, 2017 Nydelig Mange takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...