#1 Skrevet Januar 12, 2017 I går da jeg skulle flytte bilen i hengeren (B5 RS4) så jeg klappet speilene inn. måtte justere litt og ha bilen litt ut igjen, og da ville ikke høyre (passasjerside) sidespeil klappe seg ut igjen. Hører ikke noe klikk eller at motoren prøver. Justeringen av selve speilet+varme fungerer fint, og de elektriske vinduene samt alle lys i døren fungerer. Kan bøye det ut manuelt, men da "utenfor hakk" Fikk et tips om å koble batteriet av, vente litt og koble på igjen, men ikke fått testet enda. Noen vært ute for det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2017 Opplevd noe lignende da mekanismen har frosset og knekt når de har felt ut, kan det være det? Jeg deaktiverer alltid denne funksjonen på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2017 Min bror har slike; de virket ikke, og han måtte åpne huset og smøre opp mekanismen da salt og dritt hadde irret hele greia fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...