#1 Skrevet Januar 12, 2017 Heisann Har bytta clutch på min A4 B5 1,8TQ, der tok vi ut motoren for å sette inn ny clutch. No vil ikkje bilen starte, startaren får ikkje noke signal trur eg. Vi har kobla startaren på den samme ledningen som går til dynamoen (har ikkje kobla dei i lag men ledningen vart splitta på eit punkt og det såg ut som om det passa bra på startaren). Etter clutchbyttet og for så vidt rett før har clutchpedalen vert utruleg lett å trykke på, siden vi ikkje har fått start på bilen endå veit eg ikkje om den nye clutchen fungerer. Kan ikkje hugse at pedalen skulle vere so lett å trykke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2017 (endret) Kan hende du har klemt i stykker ledningen til innslaget mellom blokka og girkassa, det er veldig fort gjort. Og da brenner bakstykke på tenningslåsen av på ett punkt [emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...