2014 VW Golf Variant - Ettermontere barnestolfester i gulv

Anbefalte innlegg

Finnes det en bedre, OEM løsning på dette enn disse knotete brakettene fra Biltema?

Har de i samboerens 2010 Golf 5 dørs, men de passer litt dårlig, og ligger i klem mot interiøret, så blir forbanna hver gang et sete skal settes igjen hos besteforeldre..

Tenker på http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Barn-i-bilen/Barnestol/Barnestolfeste-2-stk-2000016382/ fra Biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke om de er så veldig mye bedre. Men Besafe har noen vinkler til å montere på samme plass som de du linker til. alternativt blir vel å fabrikere noen fester som passer bedre i bilen.

Isofix er nok ikke det han er på jakt etter her. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt problemstillingen utover isofix jeg heller : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Formulerte meg kanskje litt dårlig, men ja, det er ikke isofix jeg er ute etter. Det har jeg jo forsåvidt, men setet vi har nå er bakovervendt uten isofix. Det er disse, http://jolly-cdn3.azureedge.net/storage/ma/3a4b299da03f480e9442e918c64b2510/16fd244cb5fc47a196afb2fd393653b4/1200-1084-0-jpg.Jpeg/D4B82D4E5AE3FAC16BDB1AEF32604B790AB285FF/112131.jpeg , forankringsstroppene som står retning passasjersete foran jeg er på jakt etter å feste på en vettug måte. Skal sjekke besafe sine, takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt problemstillingen utover isofix jeg heller : klø :

bakovervendte stoler, uten isofix skal monteres med noen forankringsbelter rundt stolbena forran. dette kan løses med braketter som en fester i stolskinnen til fremstolen. eksempel i video fra ca 3min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.