#1 Skrevet Januar 13, 2017 Hei, noen som vet hva slags gulvmatter som kom originalt i S6 C4? Jeg har lyst på gummimatter, ser det selges uoriginale på bildeler.no og de er sikkert gode, men hvis de originale har logo eller lignende burde jeg prøvd å få tak i disse. En annen ting; jeg skulle gjerne hatt 3-punktsele i midten i baksetet. Det kom på 2. generasjon A4 B5, noen som vet om disse baksetene kan tilpasses C4 avant? Beltesnellen er i stolryggen ihvertfall. Andre tips til hvordan der kan bygges om mottas med takk. Jeg har ikke tenkt å prøve å godkjenne dette. Mvh Hans-Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2017 S6 kom vel med både stoff og gummimatter, men de var vel like i A6 med samme gulvtepper. Jeg kjøpte uoriginale matter fra Tyskland, passet veldig bra men var uten logo. Mulig Møller kan skaffe ennå, men ellers er vel Audi Tradition siste håp. Audi er veldig strikse med å la folk lage ting med logoen deres, dessverre.. Har aldri sett C4 med trepunkt i midten, og ser ikke helt hvordan den delte ryggen i de skulle kunne holde fast ved evt. kræsj. Men bruker du innmaten fra en B5, er vel alt mulig? Tror nok ingen kicker på det ved kontroll heller hvis det ser greit ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2017 Tror nok ingen kicker på det ved kontroll heller hvis det ser greit ut.. Det var det jeg tenkte også. Takk for tipset om Audi Tradition! Noen som har bilde av originale gulvmatter i gummi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...