#1 Skrevet Januar 15, 2017 Noen som har en holset/garrett/turbonetics med t4 flens, helst v-band ut sånn ca 400hk turbo pris 2000-3000kr +- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2017 har en som gir 900 på femmer Bare sånn i tilfelle du vil oppgradere en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2017 Send Petter Lønning en pm her eller på Face han er desverre lite aktiv på forumet:/ mulig han har noe liggende. Evt så skaffer han ny org Holset til relativt hyggelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2017 Hehe, spørs om ikke den blir litt for stor, Geir Kan høre med Petter, har prata med han før ang holset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2017 noen som har en t4 liggende å slenge? helst 400-500hk 2-3000,- pluss/minus turbo mellom 500-700hk kan også vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2017 Hør gjerne med lønning anngående den store min jeg snakket om, det var han som skaffet den. tror den het Hx 52 med "lite" 16cm2 turbinhus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2017 Hva skal du evt ha for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2017 Hva skal du evt ha for den ? De ligger vel på rundt 4000 om jeg hysker rett, Det følger med et repkit til den også, men det trengs ikke enda. Det fine med disse er at delene er balansert hver for seg så en kan fint skifte slitedeler selv etter det jeg har hørt. Jeg har også noe bend jeg kan selge med, samt en reduser fra 4" ish holset v band til 3.5" rustfritt og noe 4" silicone bend til innsug Ta gjerne kontakt på pm om interesant så blir vi kansje enige om en deal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...