#1 Skrevet Juni 23, 2005 Video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2005 For det første var dette BTCC og ikke DTM, for det andre så var det omtrent bare Ford og BMW i feltet (et par Kadetter og en svart Golf også) men jøsseball som de Sierraene flyttet på seg! Cossien var en prima banebil, nesten synd at det er noen skikkelige møkkabiler i det daglige liv. Nei, dette var morro å se på, det ble en skikkelig mimrestund her hos meg, jeg husket tilbake til jeg så BTCC og DTM når det var på høyden på Eurosport. Dette var gøy! Så, hvis noen kan greie å oppdrive opptak fra Eurosport's sending fra DTM-løpet på Avus-banen i Berlin i 1991, hvor 4 stk Audi V8 knuste all konkurranse, og banerekorden, ved å kjøre slip-stream, så hadde jeg blitt mektig glad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2005 For det første var dette BTCC og ikke DTM, for det andre så var det omtrent bare Ford og BMW i feltet (et par Kadetter og en svart Golf også) men jøsseball som de Sierraene flyttet på seg! Cossien var en prima banebil, nesten synd at det er noen skikkelige møkkabiler i det daglige liv. Nei, dette var morro å se på, det ble en skikkelig mimrestund her hos meg, jeg husket tilbake til jeg så BTCC og DTM når det var på høyden på Eurosport. Dette var gøy! Så, hvis noen kan greie å oppdrive opptak fra Eurosport's sending fra DTM-løpet på Avus-banen i Berlin i 1991, hvor 4 stk Audi V8 knuste all konkurranse, og banerekorden, ved å kjøre slip-stream, så hadde jeg blitt mektig glad! Helt enig, jeg kunne godt tenkt meg å fått med meg det løpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2005 Vet du om dette klippet finnes på nett, Per? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2005 Nei, det gjør jeg ikke, har bare sett et bilde fra løpet, som jeg like gjerne kan poste her... Og teksten fra nettsiden http://www.audistory.com/ In the DTM (meaning German Touringcar Championship, the predecessor to the late ITC) the heavy V8s with their genious engines drove Mercedes and BMW to shame. Unforgotten [is] the race on the Avus in Berlin, where 4 V8s lapped better times in the race as in qualifying - made possible by driving on slipstream "NASCAR-style" thus reducing wind resistance. Notice the hot air above the pavement! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...