#1 Skrevet Januar 16, 2017 Har en Hella grill for firkantede DE-lykter liggende ny i eske. 1000kr + frakt. I sin tid kjøpt inn da jeg trengte lyktene til et Caravelle T3-prosjekt, og det var billigere å kjøpe dette settet enn løse lykter. Har altså kun grillen, ikke lyktene (lånt bilde fra VWortex): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2017 Beklager digresjonen Odd, men husker du pæretypen i linselyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2017 Det finnes to generasjoner, en med H3 og en med H1. Litt forskjell på glassene, den ene har dette typiske vertikale "Cateye" feltet i midten og den andre har rundt felt. Husker ikke hvilken som hadde hva... De ser slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2017 Takk! Jeg har typen til høyre må det være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2017 Ingen som har eller vil ha 80-talls look på Golfen sin... Står farlig nært søppelkassen denne her. Lånt bilde av tilsvarende grill på bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2017 Jeg arver den gjerne fremfor at du kaster den. Da får jeg bare en reserve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2017 Er på flyttefot og vil ha litt igjen for å evt sende den... Finner jeg plass på flyttelasset tar jeg vare på den. Ligger i originaleska enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2017 Ser den, frakt er jo ikke urimelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2017 Den fikk plass på flyttelasset og ligger nå i Trøgstad. Fortsatt til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...