#1 Skrevet Januar 18, 2017 Jeg er igang med å sette istand en golf mk2 country utgave. Trenger i forbindelse med det et bra sted å kjøpe deler fra, føler jeg finner litt lite. Trenger fremre eksosrør (downpipe) blant annet. Noen som har tips??[emoji2] På forhånd takk. Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2017 møller vwclassic ebay forumet rexbo facebook googling hjelper jo på. finner mange artige butikker i utlandet som selger og sender til norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2017 downpipen er forøvrig lik som på "vanlig" syncro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2017 møllervwclassic ebay forumet rexbo facebook googling hjelper jo på. finner mange artige butikker i utlandet som selger og sender til norge Supert. Takk, da skal jeg sjekke litt[emoji2] Angående dp, så var det veldig kjekt å vite! [emoji106] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2017 Jeg handler for det meste fra werk34.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2017 Jeg handler for det meste fra werk34.de Takk. Skal undersøke det litt nærmere [emoji2] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...