#1 Skrevet Januar 19, 2017 Lurer på hva som er mulig å skaffe av deler da jeg har litt rust på skjermer, dører, panser og baggasjeluke: smil :kan dette skaffes nytt fra Audi? er det forskjell på skjermene på S6 kontra standard A6?.. å om jeg får tak i uorginale deler er dette av like bra kvalitet og passform? S6n trenger en makeover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 19, 2017 Jeg fikk sak i karosserideler til min S2 fra møller. Den er eldre enn din bil, så det bør være muligheter. Jeg ville has spurt møller. Hvis de ikke har, så kan du spørre oemvwshop eller ecstuning. De har tilgang på delelager som møller ikke har. oemvwshop skaffa meg original kanal til min bil, det kunne ikke møller skaffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2017 https://trshop.audi.de/konakart/SelectProd.do?prodId=52581&manufacturer=manufacturer&category=Structure&name=LID&model=0001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 19, 2017 Litt kjapp info: Dører er like på A6/S6, men forskjermer til S6 har bredding. Det som er forskjellig er vel egentlig bare fanger og skjermer foran. En strøken A6 hugges stadig vekk hvis du trenger dører, jeg vurderer i hvertfall noen pene 100-dører fremfor å pusse/sandblåse og sparkle mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 19, 2017 fattern driver karosseri å lakkverksted, han hadde ikke helt trua på å skulle bare slipe bort rusta å lakkere, burde demontere å få tatt baksiden også. ellers kommer det bare tilbake, så da spørs det om det ikke er like greit å bare skaffe nytt istedefor å bruke penger på at folk skal slipe å gjøre grunnarbeid. Fant fremskjermer til 2000.- hos mekonomen, så dem tror jeg at jeg kjøper nye, dører regner jeg med er dyrt, sammens med panser og bakluke, å SÅ skal alt lakkes, da er det jo bare tak å fangere igjen som ikke er nylakka, så lappene flyr nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2017 Jeg har akkuratt bytta 4 dører og bakluke på en C4 A6. Fant en delebil med 180 tusen på telleren som hadde nesten helt strøkne dører. Men fargen var ikke lik så de måtte lakkeres på begge sider= dyrt. Så du er heldig siden du har tilgang på lakkverksted:) Forskjermer kostet jeg på meg nye originale. Har brukt uoriginale før og de jeg fikk hadde dårlig passform rundt A-stolpen og litt tricky under frontlyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2017 Jeg har akkuratt bytta 4 dører og bakluke på en C4 A6. Fant en delebil med 180 tusen på telleren som hadde nesten helt strøkne dører. Men fargen var ikke lik så de måtte lakkeres på begge sider= dyrt. Så du er heldig siden du har tilgang på lakkverksted:)Forskjermer kostet jeg på meg nye originale. Har brukt uoriginale før og de jeg fikk hadde dårlig passform rundt A-stolpen og litt tricky under frontlyset. ok, flott at du sa det, da blir uorginalt utelukket, først skal bruke så mye penger så bør det se bra ut, får vel litt rabbat hos fattern,men neppe mye da alt i lakkering er veldig dyrt, så tror det er begrenset hvor mye rabatt som kan gis, å det er helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...