#1 Skrevet Januar 20, 2017 Hei Det har skjedd litt endringer i lokallagstyret her i Bergen. Raa'en har utvandret til Stavanger bla og andre er opptatt med jobb/famile. Derfor er styret nå som følger: Leder: Ole-Jørgen Nestleder: Peter Dale Risløw Kasserer/materialforvalter: Kjell Breivik Styremedlem/assisterende materialforvalter: Fredrik Gjellestad Vi har også en kjekk hjelper, som er med på å lage trefftråder og div andre ting, når vi andre har sovnet på sofaen :-) Vi har vært ganske passiv det siste året(kanskje til og med to år), men nå er jeg ferdig med å bygge hus, og med Peter og Fredrik i styret håper vi at vi blir flinkere til å dra igang flere aktiviteter. Vårmønstringen er en ting vi får til, det fikk jeg TOM tid til i 2016: eek : Vi prøver på et dolly treff eller to nå i vinter. Kanskje vi kan drikke øl en dag også?? En cruisetur? Forslag til destinasjoner og stopovers mottas med takknemlighet Ellers andre ting dere ønsker vi får til eller deltar på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 20, 2017 Høres meget bra ut! En ting som eg kunne tenkt meg: DYNODAG igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...