Mjøsa: Grommeste RS2 i Hamarområdet

Anbefalte innlegg

Fikk i dag besøk av en sykt grom rs2, her er noen bilder

s2.1.jpg

rs2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er meget strøken og meget på kostet, og snart til salgs

rs2.2..jpg

rs2-4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et meget blankt motor rom

rs2-5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt fett med tonede fremlykter på sort bil...Men hvor er fangern?? : klø :

 

Va er specsa på denne bilen da??

Prisantydning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der har jeg sett mange ganger! Går den bra? hvem har den? RÅ BIL!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en sinnsykt gjennomført bil!

Kjenner eier godt-vi kjøpte RS2 omtrent samtidig,og den har han drevet med helt til nå..Fangern harn ikke satt på ennå,ettersom han har igjen no småtrimming av motoren..

Den er muligens tilsalgs,men man må nok hvertfall opp i 450.000 vil jeg tro,fordi denne bilen er ganske påkostet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kul bil med fete hovetlys framme:)

 

Ligger noen timer bak det motorrommet der:)

 

Bytte foringer på den? jeg merka STOR forskjell på de vi bytta bak, ligger som bare det på veien:D takk takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en fin rs2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en sinnsykt gjennomført bil!

Kjenner eier godt-vi kjøpte RS2 omtrent samtidig,og den har han drevet med helt til nå..Fangern harn ikke satt på ennå,ettersom han har igjen no småtrimming av motoren..

Den er muligens tilsalgs,men man må nok hvertfall opp i 450.000 vil jeg tro,fordi denne bilen er ganske påkostet!!

 

450??? Haha, er ikke langt igjen til rs4 da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

450??? Haha, er ikke langt igjen til rs4 da... :)

Sant...Men du sier nok noe helt annet når du ser bilen : smil :: smil :

Er bedre enn ny,og alt er helt super-gjennomfært..Ca 420hk i den nå,men potensialet ligger i motoren.Mye som er bygd om under panseret der..Det er vel bare litt mapping og større dyser/pumpe så bikker denne glatt 500hk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant...Men du sier nok noe helt annet når du ser bilen : smil :: smil :

Er bedre enn ny,og alt er helt super-gjennomfært..Ca 420hk i den nå,men potensialet ligger i motoren.Mye som er bygd om under panseret der..Det er vel bare litt mapping og større dyser/pumpe så bikker denne glatt 500hk..

 

At bilen er bedre enn ny har jeg vanskelig for å tro... At den er mye påkostet i motor stemmer nok helt sikkert. Men hva annet er gjort enn motor som gjør denne bilen så unik og verdt 450 000,-?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å spore av tråden heeelt her, men mange som tror de skal tjene inn det som er brukt på bilen, og gjerne enda litt mer når de selger den :]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At bilen er bedre enn ny har jeg vanskelig for å tro... At den er mye påkostet i motor stemmer nok helt sikkert. Men hva annet er gjort enn motor som gjør denne bilen så unik og verdt 450 000,-?

 

Km stand.,motorpåkost,bremsepåkost,felger og dekk,+++ Vet ikke hva den er verdt jeg,men det er den prisen jeg har hørt...Alt er super gjennomført!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bil, men hadde man tatt denne til trondheim hadde man blitt avskilta første helgakjøretur pga front lysene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ace Competition har jo tatt opp motoren og smidd den. Regga om til stv, nye Porsche GT3 bremser rund baut, Smidd veiv,råder og stempler, ved bytting av bensin pumpe, så skal den bikke rundt 500hk. Komplett rustfri Ferrita med Racekat osv...

Da ACE tok opp motoren, hadde den gått 75.000km og det var ikke antydning til slitasje.

Bare når han skulle ha blinklys på framskjerma, så gikk han til Olrud VW/Audi i Elverum og bestillte 2 stk nye fram skjermer til Golf iv. Skar ut blinklysa, og hivde skjermene:)

Rutene ble tatt ut og levert for toning i Sverige. Lakkert.

 

 

etc etc.....

 

Er noen bedre i Norge? Jeg har ikke sett det, de siste 10 åra iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden skulle ha vært under Audi, så flest mulig får sett den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Km stand.,motorpåkost,bremsepåkost,felger og dekk,+++ Vet ikke hva den er verdt jeg,men det er den prisen jeg har hørt...Alt er super gjennomført!

 

Men jeg kan ikke se annet enn bremsene som er bedre enn nytt fra orginal RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ace Competition har jo tatt opp motoren og smidd den. Smidd veiv,råder og stempler

 

Alle 5'erne (3b, ABY, ADU, KV osv.) har smidd veiv orginalt...... :)

 

Fin bil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant,men det sitter enda sterker saker der..Bla Verdi staker til 5 lapper stk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At bilen er bedre enn ny har jeg vanskelig for å tro... At den er mye påkostet i motor stemmer nok helt sikkert. Men hva annet er gjort enn motor som gjør denne bilen så unik og verdt 450 000,-?

 

 

Du kan jo gå på sidene til ACE eller Audisentrum å se hva det koster å trimme motor... :P For å si det sånn,min ser nok ut som en dass i forhold til denne men har nok litt grommere motor.. Her her snakker vi at bil og bygge koster rundt 600 TUSEN vis du regner snilt på det.. OG det er bare VARE..

Det er jo syke priser men FY F... det er mye jobb for å få det til å bli bra...

Jeg er glad Mr. Schønberg er en god venn... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eieren av denna RS-2 er blitt en venn av Anders Carlson også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Er noen bedre i Norge? Jeg har ikke sett det, de siste 10 åra iallefall.

 

 

Helt enig mannen er jo perfeksjonist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pen bil!

 

Frontlyktene er org. sotet, det er i alle fall mulig å få kjøpt org sotede rs2-lykter på ebay til en sum jeg ikke tar meg råd til noen gang...Men det er nok ikke noe problem om man blir tatt med til teknisk pga de. Værre blir det vel å forklare motorrommet om hk-avgift ikke er betalt.

 

RS2 er spådd å bli den nye generasjonen urquattro, mao en bil som stiger i pris etterhvert. Det er ikke så lenge siden at prisen på rs2 i tyskland lå på 40k mark, og på et lite år sted de til 60. Nå er de jo billigere seff, men de som kjøpte da markedet var "dødt" får nok fortsatt igjen det meste av pengene sine. Husk at det er snakk om DM, ikke Euro, dvs omtrent 20k og 30k euro i dagens kurs.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bedre? Tja vet om en bil som jaffal stiller meget sterkt i den her klassen! Her er det snakk om en RS2 som er kjørt rundt 70k, hvor finner du det nå til dags? Den har 19" BBS Le mans med michelin PS dekk.GT3 bremser.

H&R justerbartsenkesett, masse gromdeler til maskin på gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pen bil!

 

Frontlyktene er org. sotet, det er i alle fall mulig å få kjøpt org sotede rs2-lykter på ebay til en sum jeg ikke tar meg råd til noen gang...Men det er nok ikke noe problem om man blir tatt med til teknisk pga de. Værre blir det vel å forklare motorrommet om hk-avgift ikke er betalt.

 

RS2 er spådd å bli den nye generasjonen urquattro, mao en bil som stiger i pris etterhvert. Det er ikke så lenge siden at prisen på rs2 i tyskland lå på 40k mark, og på et lite år sted de til 60. Nå er de jo billigere seff, men de som kjøpte da markedet var "dødt" får nok fortsatt igjen det meste av pengene sine. Husk at det er snakk om DM, ikke Euro, dvs omtrent 20k og 30k euro i dagens kurs.

 

mvh

EW

 

hm om man kjøper lykter på ebay så er de sansynligvis i fra amerika? i amerika har de ikke E merking på lyktene og bilen vil ikke bli godkjent uten!

 

Da jeg jobba på strandveien auto kom det inn ei dame som hadde med seg en 323 som flyttegods fra usa, å hun måtte kjøpe nye prikk like lykter i norge MED e merket på for å bli godkjent i norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.